?


Jag tror nog inte på Peter, tror jag. Kanske Simon? Eller Martin?
Äeh, jag blir glad oavsett. Tittade nyss på ett avsnitt sen igår
och kände lite lycka när Rodney klev in som 1/6 gäster, efterlyses!

Idag måste jag plugga matte i stort sett hela dagen men känner jag mig själv rätt så fastnar jag och kör på en film istället. Vad gör det om hundra år? Ja vad gör det inte om hundra år? Ett försök är alltid värt!

Och till "ihatehannaforever" (hahaha) som kommenterade i förra inlägget. Konstigt att man plötsligt ska behöva bli osams med fler människor än den man egentligen är osams med. Sånt är lite störande, grupperingar är till för dagis. Och vad hände med att plötsligt hata mig, men inte våga stå för det? Hellre ett namn än "ihatehannaforever" jisses... Grow up and get a life. Så tycker jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0