Hanna till Linda

Nu har jag klarat av en del som du ser, texten under bilden har jag ändrat och centrerat. Klarat av att göra mellanrum mellan bilderna men nu undrar jag en annan sak.

Man kan få in smileysar va? Istället för ":)" så kan man få en gubbe automatiskt va, jag hade så förr men jag har ingen aning om hur jag fick dit dom, så då har jag en ny utmaning till dig. Hur går jag till väga? Det här med lektioner verkar ju hur kul som helst, iallafall för mig, läsarna vet jag inte. Men huvudsaken är att jag tycker det är bra och kul. Över till Linda!



Och du Linda, när du svarar så publicera i min nya kategori "Linda till Hanna - designprojekt". Så nu har vi en helt egen mapp, du får kladda hur mycket du vill (även om jag är perfektionist och ändrar bokstäver som kommatecken som frågetecken och utropstecken så är det vår gemensamma mapp, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0