Happy H!

Linda har varit så snäll (som ni ser här i inlägget under där jag kärleksförklarar mig för henne, fast det va ju visst själva Linda som skrev det, men vi kan säga så hihi) och suttit och pillat på min blogg hela dagen stackaren, i början sa hon att det är den enklaste bloggen någon frågat henne om hjälp till. Hahaha, undrar om hon ångrar sig nu? Jag är en pillig jävel, vill ha allt perfekt och det blir ett jävla jobb. Men jag är tacksam för det!

Så, nu känner jag mig som en ny människa, en halv. Imorgon blir jag hel då nya bilder osv åker upp också, då lär jag blogga 24/7. Visst blir det fint? Idag fick jag inhandlat ett par nya pjucks att sätta på tossingarna och en mössa = behövligt! Och jag känner mig piggare nu så imorgon börjar "praktiken" igen :) 

Fred och kärlek till mina medmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0