Hanna till Linda

Där ser man, nu har jag smileys :) :) :)
Men en fråga om det. Finns det någon bild man kan kopiera och spara så man ser vilka smileys man kan använda sig av?

Nu är jag haj på litegrann iallafall, men det kommer mer som jag vill ha en liten lektion i. Även bra för andra som halkar in här och som behöver sig en liten guide och det är där du kommer in i bilden Linda! Fan vad bra!

Jag har en fråga om bilderna redan nu på en gång.

Om jag vill ändra profilbilden, jag såg nu att kanten på höger sida av ramen är mindre än på dom andra sidorna, petig var ordet. Så om jag ska ändra det, måste jag ha photoshop för att ändra bilden i den storleken den ska vara i, eller är det bara som andra bilder - bara att lägga in i mina bilder och ändra koden, till den nya bilden? Samma med dom andra bilderna, behöver jag ha photoshop för att få rätt storlek?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet inte hur man ändrar storleken i andra program, jag vet bara att din visningsbild kan vara i MAX 245 Pix bred, gärna lite mindre. Men som sagt, jag vet faktiskt inte hur man ändrar storleken i andra program.



Jag har hört att paint.net eller något sånt ska vara bra så testa det? Det ska väl vara gratis också.

2010-11-18 @ 16:40:23
URL: http://lindagusen.blogg.se/
Postat av: Linda

Aah, annars är det bara göra så :) Men som sagt, om storleken är fel så blir bilden för liten eller för stor. Då blir det jättekonstigt :P

2010-11-18 @ 16:52:18
URL: http://lindagusen.blogg.se/
Postat av: Natta

haha. nu fick jag också veta hur man satte smileys på bloggen :)

2010-11-19 @ 18:43:50
URL: http://nathaliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0