Det tar sig!

En av sakerna jag ville be dig om var att ändra texten under bilden för det blev för långt, så det klarade jag själv! Och så ville jag ta bort vissa bilder och som du ser, så lyckades Hanna med det hon också. Det tar sig - sakta men säkert ;) förresten! Jag kunde centera också.

Men det är en sak som jag måste lära mig och det är att göra mellanslag mellan bilderna, alltså vad för tecken som används för det? Vågade inte ge mig på något mer. Sen är det en en en liten ynka sak till, färgkoden till "överskrifen", vill ha det i exakt på pill samma färg som dom andra turkosa är... :$

(Förutom att jag bara ska ändra bilden men det tror jag att jag ska klara av själv?

MEN ANNARS ÄR JAG FAKTISKT JÄTTENÖJD :)
ETT STORT TACK TILL MIN GAMLA VÄN +++++

Kommentarer
Postat av: Geirjenny

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-04-12 @ 14:59:13
URL: http://geirjenny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0