Dag 28

Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?:



Kortet till höger är från 09 och det är på valborg @ Uppsala, uppenbart att jag festade mer mot det vänstra kortet som är från 10, annars tycker jag inte det är sån stor skillnad på just dom här bilderna, förutom att jag hade massa slingor i håret vår/sommar 09 och nu har jag genombrunt. Äh, ingen aning, hoppas jag inte har blivit fulare iallafall! Vilket jag säkert är med tanke på hur ofta jag sminkar mig nuförtiden. Prutt hej :C

Kommentarer
Postat av: Anonym

man är ju finast som naturlig - utan smink :) , sminka sig kan man ju göra när man ska vara extra fin, haha ;)

2010-11-30 @ 22:38:21
URL: http://sannasilverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0