Vad är roligt/tråkigt?


Dagens outfit, haha snacka om
att gå i sina egna spår! Dagens
bloggerskor bär ju strumpor
för 599:- st.

Får ta en "kvällens fråga. Vad är egentligen en rolig och bra blogg och vad är en dålig? Jag har ett exempel på en dålig.

- Inga bilder
- Punktligt och skriftligt
- "Min dag från morgon - kväll"
- Inga mellanrum utan bara tio cm text
- Inget personligt osv, ja ni hajar!

Och jag kan verkligen tycka att min blogg är supertråkig och 0% intressant men än har jag chans, har nog inte sämst sämst än så länge för jag har läst betydligt mycket tråkigare! Hehehe ;) så diss på't!

Äh, kan göra om det till dagens dissar istället!

Jag såg en tjej på stan tidigare med löshår så fake att jag knappt kunde tro min ögon. Och missuppfatta mig nu inte, jag tycker själv det är snyggt med jävligt långt hår, men ska man ha löshår måste man kunna ha det. Det är det det handlar om. Det är inte snyggt när man ser längden på deras vanliga hår, och sen slutar löshåret tre decimeter längre ner. Usch och fy, bättring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0