Uggla's in the house

"Jag vill, du vet jag vill på alla sätt ordna upp vårat liv. Såklart att jag, jag vill, du vet jag vill men är det rätt tid att ta detta kliv?"

Fick den på huvudet bara såhär på dagskvisten fast nu äre Nordman - ännu glöder solen som dunkas. Jag ska ner på stan och gymma, sola och köpa hårfärg, fick Michaela med mig och det var ju trevligt. Kör ett pass idag igen då, och solar för håret blir svart senare på eftermiddagen. Jag är lycklig, ja jag är lycklig!

Senare - matlagning
Ännu senare - Instängd ett och två (!!!)



Hittar inte en enda bild på mig i kolsvart hår
på Michaelas dator, men den här va närmast!


Kommentarer
Postat av: mathilda

precis diss från oss !

jo de är bara bra =)lite mer plats och så, så de är på topp (Y)

hur är de med dig och hur gick de med lägenhetskikning för dig =)

2010-12-09 @ 20:16:14
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vara kul och och se hur håret blev, så släng upp en bild vetjah :)?

2010-12-09 @ 20:45:07
URL: http://sannasilverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0