Tomma juletider

Vi har ätit risgrynsgröt som planerat, dock trodde jag att alla skulle komma på morgonen men det är bara jag, Paolina, Alex och Peter här idag, så det fick bli så. Paolina fick mandeln den rackaren! Senare kommer resten av gruppen och äter julmat med oss :)

Vi satt och pratade om julen och jag har sett fram emot den här dagen faktiskt, det ska bli gott med julmat i en tidig tjuvstart, jag är mycket för julen, jag tycker det är mysigt och att det är julavslutning här idag för oss gör det hela lite mysigare, jag minns när jag gick på Apalbyskolan. Våra julavslutningar i Västeråshallen, lärarna som sjöng och gjorde bort sig på scen, massa uppträdanden och till sist "det är vårat jullov" som vi gjorde om från "it's the final countdown" eller vad den nu heter. Det var stämning det. 

Men jag kom på att jag blir ganska känslig såhär innan julen och dagen efter julafton tänker jag alltid "is this it?" och jag antar att det är det. Jag vill fira med min familj, och det har inte riktigt blivit så på några år. Jag firar ju alltid i Arboga med min familj men det är alltid någon som saknas, jag tänker bara "nästa år kanske" men det har inte riktigt blivit något av med det och det gör mig deprimerad om jag ska vara ärlig!


André, du fattas oss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kläderna du undra vrat de kom ifrån, kommer från hm :)

2010-12-21 @ 13:22:52
URL: http://sannasilverberg.blogg.se/
Postat av: :)

Vilken fin bror du har! Vart är han? Syftade på "Du fattas oss..." :( Tycker du har en bra blogg att läsa. :)

2010-12-22 @ 10:13:54
Postat av: hanna

tack för det! då ska jag fortsätta skriva då, men får jag fråga vem du är? vill inte skriva något såhär öppet till folk jag inte känner :)

2010-12-22 @ 11:26:20
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: sara

vad fin bild på vår bror som fattas oss i juletider, älskar er vmin family....förr om åren fattades jag å bror men nu e det bara en släkting kvar pööööössss

2010-12-27 @ 18:43:31
Postat av: hanna

ja han är fin vår andré, det är dock en gammal bild men ändå. ja så är det, men det blir bättre med åren tror jag :) älskar dig också!

2010-12-28 @ 11:57:00
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0