The wedding

I februari smäller det. Jag ska vara brudtärna som det kallas, jag vet inte riktigt vad det innebär utan jag fick bara ett oväntat sms av min storasyster om att hon ville ha mig vid hennes sida, och ja självklart. Men vad innebär det egentligen? Att jag ska hålla i buketten, ta kort? What else?

Brudtärnan är även den som planerar möhippan och gott folk, jag kan säga er att det ser jag fram emot! Då får jag supa ner syster och hitt på något väldigt kul, men jag behöver idéer och tankar för det vilket jag inte har just nu, så jag kanske behöver lite Google, lite människor? Din hjälp :)

Jag vill ha något extremt, som en kidnappning av några nakna män med piskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0