Sommaroutfit?



Såhär ser jag ut mitt i vita vintern närmare bestämt nyårsafton, det ser verkligen ut som om det vore vår eller sommar men icke! Jag hade ändå inte tänkt mig ett stort firande i år, vad är det man firar egentligen, nytt år, bli äldre, få rynkor, 21 år fyllda? Nej. Då kan man klä sig i en söt sommartopp istället och låtsas att det är en helt vanlig dag. Pryder med kavaj, jeans och stövlar å.

Oxfilé, potatisklyftor, rödvinssås och bearnaisesås och kanske en smarrig sallad, det gör susen ikväll för mig iallafall, mitt lilla smultronvin jag har kvar och sex st Xider får räcka för en ung dam like me.

 

Önskar er alla ett gott nytt år, lova inget ni inte kan hålla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0