Snart är det



Och jag tänkte övernatta hos J med film och chips, eller? Vi får se om jag syndar. Tänkte kolla efter filmtips, kanske ni kan ge mig några? Vi fick välja en film var och det är inte lätthänt så jag måste hitta en bra film. Jag är inne på skräckspår tror jag.

Då kan vi passa på att prata om våran möjliga lilla semester vi kanske tar i april-maj, först var jag inne på Turkiet för att det är billigt men J tycker inte att det är stället man åker med sin flickvän till, är det så? Så jag är inne på Grekland nu, jag hittade en billig resa till Chaniakusten på Kreta och det lät mysigt, men är det dyrt i Grekland? Och hur mycket fickpengar måste man räkna med går åt? Tänk för en vecka. Behöver lite hjälp på traven med det där, för jag är verkligen kass när det gäller sånt!

Så jag uppskattar svar från folk som varit i Grekland, gärna kring Kreta :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är sant, turkiet är inget ställe man åker med sin flickvän, för alla turkar är efter varje tjej där nere... man kan inte ens gå själv på gatorna när man ska shoppa utan att dom är efter en.. Har inte varit i grekland, men har hört att det är ganska dyrt där nere..

2010-12-03 @ 14:44:46
URL: http://sannasilverberg.blogg.se/
Postat av: malin s

ett ställe att rekomendera att åka till om man ska åka till grekland är parga, jag var där i maj och det är hur mysigt som helst och verkligen ett ställe man ska åka till som par.



Vi hade ca 4000kr med oss för en vecka sen beror de ju på om man är spara eller slösa, vi slösa ganska mycket

2010-12-06 @ 17:03:17
Postat av: hanna

okej, tack ska du ha! då vet jag lite mer om läget :)

2010-12-07 @ 10:37:31
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Prata med mamma om Grekland! Vet att hon har vart i Chania.

2010-12-07 @ 19:23:25
Postat av: hanna

jasså? det visste jag faktiskt inte, får ta och göra det då när jag och jol har bestämt lite mer :)

2010-12-08 @ 12:23:14
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0