Såkallat "lov"

Visst är det väl skönt men jag gillar absolut inte avslutningar, det känns så dystert efteråt. När jag kommer tillbaka i januari är vi inte så många kvar, till slut är vi bara en och det är jag! Jag köpte Nadias avslutningspresent som hon verkade bli väldigt glad över, Nadia är en kvinna med humor så jag köpte en snopp-form man har till bak, och en stekpanna formad som en snopp, jag tänkte att det var roligt :) själv fick vi alla såna här klappar i år, jättesöta små väckarklockor och för min del, så behövs det.



Maten blev lyckad och jag fick med mig hem till både mig och Michaela så ikväller blir det julmat igen och Titanic vi skulle tittat på för någon dag sen som inte blev av. Då blir vi fastklistrade framför TVn i nästan fyra timmar eller hur lång den är, men det är det värt. Nej, nu ringer hon och säger att Titanic inte finns! Förslag? Hoppas Pearl Harbor finns inne, då blir jag lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0