Only just a dream

Jag är hemma hos mitt hjärta. Vi skulle vila en stund vid 20-tiden igår kväll vilket resulterade i att vi bägge somnade, ops, så det kan gå!

"Joel, vad är klockan?"
"Tolv."
"Men, på dagen?! Åh..."
"På natten!"

Där blev jag sur och trodde jag skulle vara vaken till 06-07 på morgon men jag somnade visst om och vaknade vid  10 imorse, jag har druckit kaffe och tagit ett morgonsnack med Michaela över en ciggarett. Jag drömde om något under dom timmarna jag sov, jag ska försöka formulera mig av orden jag skrev upp i anteckningar vilket lyder såhär:

Lägenhet med Michaela. Kronprinsessan Viktoria med fler. Nyckel tappad. Schäfer - dusch. Bussen. Jenny Niemelä full. Lägenhet Hammarby.

Jag hade två lägenheter och i den första bodde det redan någon i, som tydligen skulle ha fest fast jag och var där och tog hand om en schäfer som typ var i glas eller något, en prydnadsschäfer som plötsligt stod i duschen och levde när första människan kom till lägenheten och frågade vad vi hade gjort med hunden. Sen kom kronprinsessan på party! Och jag tappade nyckeln i lägenheten till den andra lägenheten som jag kom på när jag skulle gå till bussen och träffade på en full Jenny. Jag ringde Michaela och frågade om hon kunde leta fram nyckeln och köra hem mig till lägenhet nummer två på Hammarby, men hon sov middag.

Undrar om Michaela hämtade mig till slut? För sen vaknade jag och minns inte riktigt vad som hände, men häftigt när man minns en dröm så starkt! Och efter jag somnade om igen, då drömde jag om Michael Myers från Halloween (filmen) och det var inte så roligt. Panik. Har blivit skadad av dom filmerna!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahha :D

2011-03-15 @ 11:36:49
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0