Oh, I forgot

Jag glömde min prick över i:t på hela dagen. Hade gått och "inte bestämt mig för om jag ska ta hål i öronen - eller ej" men efter första hålet så gick det som på dans, så jag överlevde visst smärtfritt, happy happy girl with a happy happy smile! Äntligen, mitt arma arsel har gått och blivit fegt numera när jag ändå tagit hål i naveln, läppen och tungan och av dom tre ställena så var en av dom tre var legitimerad, men dom andra har vart vänner som tagit, hur kan man inte våga ta hål i öronen? Well well, nu äre gjort!

 

Äh, hur som helst. I made it. Såhär blev det, funderar
dock på att göra två till i vardera öra men det väntar
jag med tillls dom nya nu har läkt osv, fina fisken ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0