Nyårs"morgon"

Vaknade verkligen på fel sida idag, typ med huvudet nere vid fötterna, mobilen funkar inte så jag fick börja min morgon med ett telefonsamtal till Comviqs kundtjänst men dom trodde det var mobilen det var fel på och tro mig, jag hade hållt med om jag hade råkat tappa mobilen i golvet, slängt den på bordet, slått till den eller råkat tappa den i snön men när det helt plötsligt står "felaktigt sms" på alla sms jag får så är det något som inte stämmer.

Sur var ordet. Jag har inga kläder heller, jag får helt enkelt gå näck idag på självaste nyårsafton, fan vad roligt det ska bli. Men skit samma, det är ju bara nyårsafton en gång om året så, det blir vad du gör det till. Så nu ska jag springa in till stora huset och duscha med tanke på att vattnet inte har gått igång här än, ÅH!

Grått nytt hår på er alla glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0