Matlagning

Hela dagen har vi lagat mat här, Janssons frestelse, revbenspjäll, gubbröra och äggghalvor med majo och räkor, mmm! Jag verkligen längtar tills imorgon. Råkade trycka i mig ett paket knäck (det kanske låter som hundra st men det var snarare runt 15 st) och efter det tänkte jag att jag har ju förstört den här dagen redan och då spelar faktiskt inte en glass någon roll, grejen var bara att det fanns glass i stora lass dvs många olika glassar och jag tänkte gå och racka en till strax... Eller?

Alla vet att jag är en matälskare och just nu står Frestelsen i ugnen, jag stod såklart och blängde, då kommer alex. "Hanna, det är 16 minuter kvar tills du får smaka på den". Mhm, mhm. Trist! Så jag bloggar lite sålänge, eller jag hinner slänga i mig en glass tills frestelsen i ugn är kvar, några minuter återstår nog fortfarande :) Tänk det riktiga julbordet på fredag, mammas köttbullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0