Ja? Nej? Kanske?

HOPPAS!

Jag hade fått mail av Mimer, eller mail och mail, dom skickade iallafall ut om att det fanns lägenheter som passade mig. Och minsann, det gjorde det! En tvåa på Pettersberg på 38 kvm och jag var den första som sökte. Ger det mig förtur? Jag ringde Mimer och ville prata lite, och fick numret till en annan som inte var där just då och nu är det upptaget, men jag är på G. Eller, I hope. Håll en tumme för mig. Vet inte var jag skulle ta vägen om jag fick den. Jag ska bo här! Det bästa är ju att man kan flytta in redan idag, dvs närsomhelst. Vilket jag kan :)



Update några minuter senare då jag pratat med hon från Mimer. Och dom godkänner inte socialbidrag på Pettersberg. Låter ju helskumt att dom bara godkänner socialbidrag på vissa områden. Why? Konstigt. Så då får man väl vänta i några år till då kan jag tro. Irmelie ringer upp Mimer nu, hoppas hon kan styra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0