Inte min dag

Mobiljäveln har lagt av fem gånger sen jag vaknade och det är fan inte som det brukar, okej att den stängs av ibland men inte flera flera gånger om dagen, och dagen har precis börjat. Vilket jävla skit, inte min dag idag. Blev så jävla arg också, pratade med Irmelie i telefon och då la den av, vi ringde alltså upp varandra ungefär sex gånger. Längtar efter nya, en mobil som fungerar med minneskort också, fan vad underbart. Den här är helt slut, funderar på att kasta den i väggen när jag får ny mobiljävel, skön känsla.

Nej, idag är jag arg. Frisk som en nötkärna men arg så jag känner för att klaga av mig lite!

Hade jag kunnat hoppa över jobbet på cafét ikväll så tro mig, det hade jag gjort. Men man måste ju ställa upp för tydligen är det bara jag och Alex ikväll, så man känner ju för att banga själv också eftersom alla andra gör't :)

Och jag är på Rönnby, jag har alla kläder jag använder och plus mitt smink hemma hos Michaela och det betyder att jag måste ta mig dit innan jag kan åka ner på stan för jag vill inte stå som en junkie i lodisbyxor och knut på huvudet med klotögon som dessutom stirrar argt. Så det är ett måste, och det känns en aning drygt det!

Så... The only thing to do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0