Hannas favoriter

Förr så droppade jag bara in på bloggar och småläste, letade efter bilder och andra roliga inlägg men följde var verkligen inget jag gjorde. Men nu så har jag tre bloggar som jag verkligen läser, följer alltså.

Förut var jag väldigt mycket inne på Kissie då och då bara för att hon är kaxig och har aldelles för mycket luft men nu har jag insett att hon inte är så "glamour" som hon tror, hon bara är. Sprider dålig luft kan man säga men jag tycker fortfarande att det är roligt att läsa allt hon skriver av sig om även om det bara är massa fejkade bilder, löshår och julafton varje dag för henne och det blir dock lätt tråkigt, falskt.

Jag har insett att det är Paow, Hugo och Tyra jag gillar mest! Även Kenza men jag känner att jag läste hennes blogg oftare förut, jag inspireras av alla hennes "dagens outfits" men annars tycker jag inte att hon är så personlig som jag skulle vilja!

Så finns det ju en blogg som har allt - allt om dessa stora bloggerskor, skvaller och nyheter och det är ju Gossips och sånt gillar jag, eller jag tar i och säger att jag faktiskt älskar sånt. Tänk om varje stad hade sin egna Gossip girl. Det vore ju nå.

Vilka bloggar läser ni?
:)



Som ni ser på bilden så tycker jag personligen att dom tre i fokus kör över alla andra! Dom verkar öppna, personliga och är roliga enligt mig, och skriver inte bara som om allt vore positivt för allt har en baksida men det är tyvärr inte alla av dom kända bloggerskor och bloggare som öppnar sig om saker som sånt men den här trion verkar köra "sitt race" och går rak på sak. Paow har blivit som en drog för mig hur töntigt det än låter, jag älskar henne. Tyra likaså, henne diggar jag. Och Hugo är störtskön i helhet! 100%

Förresten hoppas jag att Kissie vet att många gillar henne - MEN, väldigt många gör det inte heller! Face it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0