Got no water

If you got no water, how you gonna survive?

Jag sitter i Skerike med filt omkring mig, men nu har vi dock en brasa i vardagsrummet men det är ju verkligen sjukt kallt idag. Och jag ska ta min packning i Michaelas feta adidasbag och åka ner på stan till 13 någon gång och fixa med det sista till Joel. Sen ska jag hem till Rönnby, laga mat. Fläskfilé, pommes och bea. Joel är kräsen och stoppar verkligen inte i sig vad som helst men det här kan han inte klaga på tycker jag! Då blir det pang i bygget.

Angående rubriken så har vi inget vatten. Vi kan inte koka nudlar, inte duscha, inte något så simpelt som att borsta tänderna eller sätta på thévatten, tvätta av oss sminket, what to do? Två tjejer i vår ålder klarar sig inte utan vatten så nu har vi två flaskor med vatten här, äh det är ju bara att duscha med det. Vi klarar oss......

Michaela: Ska du ha thé?
Hanna: Haha, visst.
Michaela: Då tar jag det från Ramlösaflaskan, det gör ju inget, det finns ju lite kvar. Så du kan tvätta händerna sen med det som är kvar.

DVS slumpen. OMG!

 

Vi har ju ingen köksklocka så julklappen från Tjej och kill passade ju perfekt! Hahaha. Man är ju bra sjuk, det är ett skämt förresten. Den fick hänga över en spegel vi plattar håret osv vid, där behöver man alltid en klocka även om klockan knappt syns, minimal size

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det finns gott om snö ute som ni kan smälta, kanske inte dricka men tvätta sig kan man göra.

2010-12-22 @ 14:48:30
Postat av: hanna

nej då går jag hellre runt skitig än att tvätta mig med hjälp av snö!

2010-12-24 @ 11:57:35
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0