Försenad julklapp

Jag är hos Michaela nu, drog ifrån Joel på dagen tidigare ner på stan, köpte mig en fin randig stickad tröja från Gina, varför inte? Hittade verkligen inte så mycket jag hoppades på, eller hoppades och hoppades. Det känns skönt att jag inte hitta nå. Så köpte jag mitt minneskort och USB-kabel till mobilen så nu jävlar, untz untz äntligen musik igen!

Ayd är här nu med lilla Medina, vi fick våra julklappar, vi drog lott om vilket paket vi skulle få och jag fick en stor kramnalle till gosedjur, mjuk å go, Michaela fick en schäfer. Ja det intresserar väl inte er? Nu över till Ayds försenade julklapp till oss, en mycket speciell blomma.

Kollade på Grynet för ett x antal år sen och jag minns den här "blomman" hon gjorde i något program för jättelängesen och nu har jag tänkt på att jag vill prova göra den, så nu fick det bli av. Plus att Ayd är ett jättefan av just bilar, fan vad fint det blev så nu tänker jag ge er ett stegvis hur man gör blomman:

Du behöver

   
Kruka, godis, tandpetare, gurka

    
Sätt i tandpetare på gurkan och sätt på godisen, fyll krukan med godis och så! Världens finaste blomma :) Snabbt, enkelt och personligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0