Diss

Det absolut äckligaste jag vet är när man går in på en offentlig toalett och den är helt gul på ringen, alltså är det folk som med nöje står och kissar på ringen, fan vad förbannad jag blir på sånt! Helt tokig. Det är skillnad på att pricka fel och inte pricka alls - att vara blind, eller bara tycka att det är roligt? Förstår inte nöjet i det hela bara.

Vi är fan inga hundar som behöver märka sitt revir, vi är människor och då gör man inte så. Lämnar spår efter sig, fan vad barnsligt. Önskar iallafall folk all lycka med att växa upp och ikapp resten av oss mänskliga, hoppas nästa offentliga toalett jag går in på inte har några kvarlämnade bevis från människan som var där innan, usch säger jag. Usch!

Håller på med maten medan håret torkar, det blir dock inget lika gott som det här som jag lagade åt Michaela för någon kväll sen som vi åt till maraton av skräck. Titta vad mysigt! Sedan ska jag hem till mitt hjärta!

 

Kommentarer
Postat av: mathilda

förstår inte heller nöjet ide hela så diss ! :P

2010-12-08 @ 18:27:32
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0