Cooking

Bacon och äggröra it is, och under tiden passar jag på att skriva några rader. Jag har packat en liten bag med smink, sminkborttagning osv för imorgon måste jag sola och försöka tvinga ner min gamla vän Sara på stan för att ta några varv i stressen, mellandagsrea, yey!

Var tvungen att springa och ta kort på
min väska som jag tycker är så snygg!
Jag minns inte var jag hittade den
men ett fynd är det ingen tvekan om.

 

And what I need is:
USB-kabel till mobilen
Minneskort till mobilen
Minneskort till kameran (om man inte får det på köpet?)
Gymkort

And what I want:
Skinnjacka
Väska
Mössa
Sminkborttagning
Underkläder
Halsduk
Fingervantar
Solkort

kan säkert lägga till "osv" i slutet på den sista listan också men så kul ska jag inte få ha, julklappslistan tar visst aldrig slut för Hanna, men undrar om den gör det för någon? Det finns alltid något man vill ha och kommer alltid att finnas, face it. Jag hatar pengar, jag älskar pengar... 

Nu ska jag slänga i mig maten och börja göra mig redo för att gå till bussen, jag ska ju till min älskling och mysa! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0