Bad update

Det har ju trots allt varit julhelg och jag har bosatt mig i Arboga, åkte i torsdags och kom hem igår. Det har varit mysigt, mammas bästa julmat drawlar jag av, mmm. På juldagen kom Angelica dit och vi sov hemma hos min syster, sjöng högt, snackade gamla minnen och drack vin och kaffedrinkar och sådär, och Skipbo är ju ett måste när man är där, jag älskare!

Jag fick presentkort på Siba av pappa så jag kunde köpa en kamera, var där i torsdags för att titta om den hade kommit in men icke så jag hoppas att dom ringer någon gång den här veckan då, jag tog inte med någon kamera alls till Arboga för att jag var hundra på att min nya skulle kommit in, vilken osis. Men nu togs det bilder ändå som jag inte har fått tag på än, men det kommer :)

Så har man fått sig en kärleksdos av min moster och kusins hund Oden också, som är världens finaste och snällaste schäfer, jag och mamma tog på oss honom och var hundvakt. Allt har gått bra på den fronten också, det har varit roligt,

och nu önska jag att jag hade bilder från julafton men jag
fick gå ett varv och fota mina nya stövlar jag bara var
tvungen att köpa, två filmer jag fick i julklappsbyte som är
tradition på våra jular, och till sist så måste jag säga att
det är Michaela som brukar vara den som samlar på sig
mest ciggaretter här hemma, men nu tar jag priset. Fick
fyra paket av min moster som tack, snällt. Tack och hej!

  

Jag fick förresten min mobil jag ville ha av Joel, den är så himla gullig. Vit och rosa med uppfällbar lucka, dock måste jag köpa minneskort och USB-kabel till den snarast. Och då tänker ni väl att jag har det hemma för att jag bara har haft Sony Ericsson, men laddaren var inte ens likadan, så jag måste ha nytt. Så fick jag en jättefin klänning av Janina och Escadas Magnetism av mamma, och hon sin elvisp av mig! Glatt, glatt. Och jag fick pengar av farmor jag tänkte handla lite nödvändigt för, t.ex. det till mobilen och lite kläder om jag hittar något i mellandagarna! Bättring på bloggen nu också, inte för jag brukar skriva dåligt men nu har jag visst gjort det. Ops!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0