Back in black

För att se bilderna i större format
så är det bara att klicka på dom!
Dock värdelös mobilkamera men
det får duga sålänge tycker jag :)



Igår gick jag på ännu ett hårt träningspass vilket verkligen kändes i både ben och armar direkt men träningsverk är susen, då vet man att man inte gjort något i onödan! Så solade jag eftersom håret skulle bli två gånger mörkare och skillnad blev det ju! Det var längesen jag var svarthårig så det känns fortfarande lite konstigt men jag vänjer mig, jag gillare, så vad tycks?

Imorse kände jag mig något dum när jag skrev sms till Irmelie klockan 09 då vi börjar, att jag blir sen men att jag var på väg till bussen. Så kommer jag fram till Växhuset och ser att klockorna här nere är 08.20 och inser jag att jag visst var tidig - och inte sen! Stupid face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0