Andra advent

Söndagar är så mysiga! Idag har jag pysslat med papper, tape och snören - nämligen julklappar. Jag är så nöjd med mina julklappar, än så länge har jag bara hittat tre styckna men det är en början.

Om en timme hämtar farfar Ove mig i lillstugan, är nämligen i Skerike, vi ska till OK och hämta Michaela och åka vidare till Ängsgärdet och bombardera dom på deras Halloween-filmer som inte finns någonstans att hyra i hela stan, hoppas på att dom finns där. Har tagit fram kyckling, ska tillaga en god middag, en mysig sådan, med massvis av ljus.





Åh man är så himla vacker! Igår - Sara och jag. Vi skulle på maskerad, nej, det skulle vi fan inte men även om man är 20 så får man bete sig värre. Det var jätteroligt att träffa min gamla vän, vi tog en lång fika/lunch för mig. Och cirka hundra vändor på stan, så mysigt :)


Kommentarer
Postat av: saris

så snygga! älskar dig min underbara vän<3

2010-12-05 @ 15:47:20
URL: http://snaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0