Tålamod är en fiskares bästa vän

Varje måndag i hela mitt liv har jag tänkt att jag ska sluta äta det där extra sockret jag trycker i mig nästan var dag och nu hoppas jag att det kan gå hem, nu vill jag verkligen men när ögonen ser något mycket finare än äpplen och vindruvor så vet jag inte riktigt längre. Det blir ett gympass och fakesol idag iallafall! En dag i taget :C

Payday fredag, längtan tar över för jag måste nämligen köpa mig en ny skärm till datorn, och ett bord och någon slags fåtölj till det också. Och förvaring att ha under sängen för jag har möblerat om i mitt rum och har lite planer för det som jag förövrigt aldrig kommer ha råd med. Jodå, "du kan om du vill, du vill så du kan" finns det en låt som går med Svenska akademien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0